Home
Judetul Bacau
Linkuri utile
Despre noi
Membri
Proiecte
Parteneri
Comisii de lucru
Agentii
Birouri
Reprezentante
Media
Publicatii
Contact

Cum sa iti optimizezi pagina de Facebook pentru a-ti dezvolta brandul

SLIDER FACEBOOKAtunci cand ai un business, este imperativ sa fii conectat la cele mai importante retele de socializare, in functie de produsele sau serviciile pe care le promovezi. Si da, poti sa iti optimizezi pagina de Facebook, pentru ca un numar foarte mare de utilizatori ai celei mai cunoscute retele de socializare din intreaga lume sa primeasca notificari de la tine.

Insa acest demers presupune foarte multa munca, in primul rand, pentru ca tot timpul trebuie sa vii cu informatii noi si sa scoti in evidenta beneficiile pe care le-ar putea aduce produsul/serviciul pentru clienti, cat mai ales sa tii cont si de importanta optimizarii paginii de Facebook a companiei tale, spun specialistii de la agentia interactiva iAgency.

Si pentru ca acum brandurile nu mai comunica, ci aleg sa socializeze cat mai interactiv cu utilizatorii lor, este absolut necesar sa vii constant cu cele mai proaspete informatii despre activitatea ta, despre produsele/serviciile pe care le promovezi, oferte speciale si diverse concursuri sau quiz-uri, prin care sa interactionezi si mai mult cu cei care au dat like paginii tale.

Pentru ca acest demers sa aiba si mai mult succes, iAgency, agentie interactiva, iti ofera cateva sfaturi pe care trebuie sa le iei in considerare daca vrei sa te bucuri de adepti, vizibilitate si succes pe toata linia.

Optimizarea paginii de Facebook presupune ca tu sa fii primul care interactioneaza!

Si cum o poti face mai bine daca nu oferindu-i utilizatorului informatiile de care are reala placere! Desi ai putea crede ca a optimiza o pagina de Facebook este treaba multa si iti trebuie neaparat langa tine pe cineva care sa te ajute, sa stii ca te inseli.

Vrand-nevrand, atunci cand creezi o pagina de Facebook ajungi sa o optimizezi, desi nu stiai asta. Pagina de Facebook a unui brand este o declaratie deschisa catre publicul sau tinta ca ii va oferi doar cea mai buna informatie si se angajeaza ca nu il va dezamagi. Apoi ca va crea povesti in care sa ii incurajeze pe cei de la care a primit mult-ravnitul “like” sa experimenteze ceea ce oferi, ca apoi sa share-uiasca parerilor sale intr-o comunitate pe care tu ai creat-o si detii controlul.

Ce include acest proces de “optimizare a paginii de Facebook”

In primul rand, sa renunti la a vorbi catre public si sa incepi a vorbi cu el. Sa elimini comunicarea prea formala, care pe multi ar putea sa ii sperie si la fel de repede cum ti-au dat “like” sa iti dea si “dislike”.

Ca sa fii sigur ca atingi rezultatele dorite, iata cu ce ar trebui sa incepi in optimizarea pagina de Facebook, potrivit iAgency:

  1. Sa iti alegi un nume de pagina care reprezinta brandul sau produsul/serviciul pe care il oferi – cu cat URL-ul este mai bine structurat si include un cuvant cheie, cu atat vei putea crea o comunitate mai mare de adepti, mai ales ca afla, nemarginit, despre ce este vorba pe pagina ta.
  2. Completeaza sectiunea de “ABOUT” – cu informatii personalizate si optimizate despre compania pe care o detii, numele, data infiintarii, domeniul de activitate, sloganul sau un scurt istoric. La acestea mai poti completa orice informatie care ti se pare relevanta pentru descoperirea brandului.
  3. La fel de importanta este si sectiunea “NOTES” – poti impartasi idei ce merita promovate despre experienta unui utilizator cu produsul/serviciul pe care il detii, articole descriptive etc.
  4. Texte optimizate – pe principalele cuvinte cheie, prin care daca userii dau search in Facebook sa gaseasca informatii despre brandul tau.
  5. Optimizarea multimedia – adica sa oferi pozelor/filmuletelor titluri puternice, pe cuvintele cheie relevante.
  6. Nu uita de localizare – prin optimizarea locala userii care cauta imprejurimi, iti pot vedea locatia ca “nearby”. Ar fi util sa adaugi si un link catre Google Maps.
  7. Interactioneaza – dupa ce ai trecut prin toti acesti pasi, nu uita sa vorbesti cu publicul. Sa initiezi discutii, sa incurajezi feedback-ul, sa le raspunzi la intrebari sau la sugestii si mesaje.

 

Sursa: dailybusiness.ro

 

        Impreuna in lumea afacerilor