Home
Judetul Bacau
Linkuri utile
Despre noi
Membri
Proiecte
Parteneri
Comisii de lucru
Agentii
Birouri
Reprezentante
Media
Publicatii
Contact

Producatorii de vin ar trebui sa-si indrepte mai mult atentia catre tineri

pahar_vinProducatorii de vin si specialistii in marketingul vinurilor isi indreaptă atentia de regula catre consumatorii care cumpara vinuri scumpe si mult prea putine vinuri sunt promovate in randul bautorilor tineri de vin, care cumpara vinuri la pret rezonabil, dar mult mai des, subliniaza specialistii de la elevatemybrand.com.

Iata cum o piata puternica, care este pregatita si dornica sa cumpere regulat este deseori trecuta cu vederea de catre producatori”, spun acestia.

O reflecție binevenită și pentru piața românească, unde am putut observa în ultimii ani faptul că tot mai mulți tineri din clasa medie au început să consume vin, pe care îl asociază cu bunul gust, cu gastronomia rafinată și cultura. Există un interes vădit în creștere față de vinuri, în rândul tinerei generații, și acest lucru se poate vedea cu ochiul liber la evenimentele de profil care reușesc de fiecare dată să adune tineri pasionați de licoarea lui Bachus.

Potrivit celor de la elevatemybrand.com, consumatorii din zilele noastre sunt mai sofisticați și mai informați decât oricând, iar producătorii de vin trebuie să se decidă cărui tip de client i se adresează (să înțeleagă că nu se pot adresa “tuturor”!) și apoi să se asigure că vor comunica adecvat cu aceștia, prin canalele pe care ei le accesează.

Producătorii de vin ar trebui să pună un accent mai mare pe strategia lor de web și blogging.

Producătorii de vin pot să-și facă din internet cel mai bun prieten al lor și să profite de pe urma online-ului, prin intermediul căruia pot ajunge la milioane de oameni care iubesc vinul. Totul începe cu un site dinamic și cu o strategie de vizibilitate. Un producător inteligent are două opțiuni: să devină prietenos cu comunitatea bloggerilor de vin sau să facă parte din această comunitate. Noi recomandăm ambele opțiuni. Ele reprezintă modalități extraordinare de a ajunge mai aproape de consumatorii finali. Un blog bine conceput poate fi un instrument de marketing neprețuit pentru un producător”, spun cei de la elevatemybrand.com

Vârsta consumatorului de vin din mediul urban e în scădere, ca atare și canale de promovare ar trebui adaptate.

Sursa: horeca.ro

        Impreuna in lumea afacerilor