Functiile si atributiile Camerei sunt realizate prin structura sa organizatorica, in concordanta cu organigrama matriciala, respectiv:
Functia administrativa a Camerei se realizeaza prin intermediul Agentiilor speciale, Birourilor si Reprezentantelor Camerei, in concordanta cu organigrama administrativa, care pun la dispozitia firmelor servicii pentru initierea, dezvoltarea si transferul afacerilor. Functia consultativa a Camerei se realizeaza prin intermediul Comisiilor de lucru, constituite pe domenii de activitate, in concordanta cu organigrama consultativa astfel:.
Comisiile de lucru sunt alcătuite din reprezentanţi ai mediului de afaceri băcăuan şi din personalităţile recunoscute la nivel judeţean, regional sau naţional, în domeniile de activitate ale Comisiilor. Prin intermediul acestor organisme se asigura consultarea firmelor si identificarea problemelor pe care le intampina in activitatea curenta, legate de birocratie, fiscalitate, cadrul legal, relatia cu autoritatile publice locale, judetene, regionale si nationale. In acest mod, se constituie vocea firmelor care este adusa la cunostinta autoritatilor prin interventiile facute catre acestea. Apararea si reprezentarea intereselor firmelor, in vederea solutionarii problemelor cu care se confrunta, sunt sustinute prin obiective si programe de actiuni dedicate sprijinirii si dezvoltarii mediului de afaceri bacauan. Camera este organizata pe sectiuni si subsectiuni in concordanta cu sectoarele de activitate preponderente specifice judetului. Mai multe informatii puteti afla comunicand prin email: office@ccibc.ro, mobil: 0744.708.317 sau tel: 0234.570.010. |