Studiul de piata consta in proiectarea, culegerea, analiza si raportarea sistematica a datelor si informatiilor relevante pentru o anumita situatie cu care se confrunta firma la un moment dat. Scopul unui studiu de piata este de a analiza pietele de produse si servicii de toate tipurile. Mai mult decat atat, un studiu de piata analizeaza comportamentul, atitudinea si opiniile publicului tinta, cu scopul de a evalua riscurile si de a le minimiza. Obiectivele generale ale unui studiu de piata pot fi:
Studiul de piata permite firmelor sa obtina informatii precise si indispensabile despre piaţa, client, avantajele produselor lor, avantajele concurentilor, astfel încât deciziile de marketing pe care le iau să fie fundamentate de tendintele comportamentului consumatorului tinta. Instrumente folosite:
Surse utilizate:
Pentru a sprijini firmele in luarea unor decizii bune in vederea dezvoltarii afacerii, Camera de Comert si Industrie, prin Centrul pentru Dezvoltare Proiecte si Finantare Afaceri ofera serviciul:
*Pretul include TVA. Membrii / Simpatizantii Camerei de Comert si Industrie Bacau beneficiaza de reducere de pana la 25% a tarifului. ![]() Pentru a deveni membru / simpatizant al Camerei de Comert si Industrie Bacau va rugam sa contactati Biroul Relatii cu Membri tel: 0234 570 010, int. sau Secretarii Comisiilor de lucru
Puteti sa ne transmiteti cererea on line prin completarea formularul Solicitare studiu de piata si consultantii nostri va vor contacta in cel mai scurt timp.
![]() Mai multe informatii puteti afla comunicand prin email: office@ccibc.ro, mobil: 0744.708.317 sau tel: 0234.570.010. |