In ultimii 50 de ani, dupa opinia majoritatii specialistilor, targurile si expozitiile sunt considerate cele mai importante instrumente de marketing. Targurile si expozitiile reprezinta locul de atractie si mediul capabile sa focalizeze atentia si sa armonizeze intr-un timp scurt interesele si obiectivele principalilor promotori ai evolutiei si progresului unei piete specifice, respectiv:
Functii si caracteristici principale ale targurilor si expozitiilor:
Obiective realizate prin intermediul targurilor si expozitiilor:
Camera de Comert si Industrie Bacau are o experienta de peste 20 de ani in realizarea de evenimente promotionale, din 1993 si pana in prezent organizand in mod direct peste 300 de expozitii, care au atras circa 10.000 de expozanti si 12 mil. de vizitatori profesionali si ocazionali. Tinand seama de:
si dispunand de logistica si structura organizatorica necesare, Camera de Comert si Industrie, prin Centrul de Promovare Economica Bacau – PromEc organizeaza manifestari expozitionale. In vederea participarii la manifestari expozitionale, Centrul de Promovare Economica Bacau – PromEc va ofera urmatoarele servicii:
Tarifele mentionate anterior includ TVA. Detalii privind evenimentele organizate, tematica, perioada, locatia, amplasarea standurilor, evenimentele conexe, statistica editii anterioare etc. se pot obtine accesand In curs de actualizare – Program Targuri si Expozitii Bacau 2020. Inscrierea la targ / expozitie precum si comenzile pentru servicii se pot face accesand evenimentul dorit din In curs de actualizare – Program Targuri si Expozitii Bacau 2020 si completand Adeziunea Contract aferenta fiecaruia. Firmele care detin calitatea de membru / simpatizant al Camerei de Comert si Industrie Bacau beneficiaza de reduceri de 20% la serviciile accesate.
Daca informatiile si serviciile de care aveti nevoie nu se regasesc in oferta noastra, va rugam sa ne comunicati propunerile si observatiile dumneavoastra pentru a ne ajuta sa ne imbunatatim portofoliul de servicii, adaptandu-l permanent la solicitarile si nevoile mediului de afaceri.
|