Scoala de Comert si Industrie Bacau a început cursul de perfectionare acreditat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei pentru formarea Expertilor in domeniul Achizitiilor Publice.
Cursul se desfasoara in perioada 26 – 30 ianuarie 2015, la sediul Camerei de Comert si Industrie Bacau si este sustinut de lectori cu o bogata experienta practica in domeniul achizitiilor publice.
La programul de instruire participa reprezentanti ai societatilor comerciale din Judetul Bacau si reprezentanti ai autoritatilor contractante, interesati in dobandirea cunostintelor in domeniul Achizitiilor Publice.
Tematica abordata:
- Cadrul legal in domeniul achizitiilor publice
- Elaborarea documentaţiei de atribuire, caietul de sarcini
- Proceduri de atribuire;
- Sistemul Electronic de Achiziţii Publice – SEAP;
- Achiziţii prin proiecte finanţate din fonduri europene;
- Atribuirea contractului de achiziţie publică;
- Sancţiuni, contravenţii, contestaţii, soluţionarea litigiilor.
- Analize, speţe – propuse de lector şi de participanţi.
Cursul se desfaşoară zilnic, in perioada mentionata, în intervalul orar 16.00 – 20.00.
La finalizarea cursurilor, participantii vor sustine un examen de absolvire, proba teoretica si proba parctica, la absolivirea caruia vor obtine certificate in ocupatia Expert Achiziţii Publice recunoscute de Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii.
Urmatoarea serie de cursuri de perfectionare in domeniul achizitiilor publice se va derula in luna aprile, intr-o perioada ce urmeaza a fi anuntata ulterior.
Pentru informatii si detalii suplimentare va stam la dispozitie la Scoala de Comert si Industrie Bacau, tel: 0234/518.536, fax: 0234/571.070, e-mail: office@sscbacau.ro, manager curs: Angela DIMITRIU, tel: 0748.886.411.