Home
Judetul Bacau
Linkuri utile
Despre noi
Membri
Proiecte
Parteneri
Comisii de lucru
Agentii
Birouri
Reprezentante
Media
Publicatii
Contact

Ce obligatii avem la inchiderea unui sediu secundar?

119748maximPentru desfiintarea punctului de lucru aveti urmatoarele obligatii:

  • Redactarea hotararii adunarii generale sau, daca este asociat unic, decizia acestuia prin care se doreste inchiderea punctului de lucru
  • Depunerea dosarului la ONRC unde este inregistrat sediul social al societatii

Astfel, la dosarul de inchidere a unui punct de lucru, sunt necesare urmatoarele documente:

  • certificatul constatator care a fost eliberat de Registrul Comertului pentru autorizarea punctului de lucru;
  • actele societatii comerciale, copie dupa CI asociat/asociati si stampila societatii, Hotararea Adunarii Generale/Decizie Asociat Unic;
  • delegatie si formular de cerere de mentiuni.

Pentru inchiderea punctului de lucru la organul fiscal in a carui raza terioriala se afla punctul de lucru se depun urmatoarele documente:

  • Formularul 060- Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru sediile secundare in 2 exemplare (cu mentionarea scoaterii din evidenta privind impozitul pe salarii si pe venituri asimilate salariilor)
  • hotarare A.G.A./decizie asociat unic cu optiunea contribuabilului de desfiintare a sediului secundar (copie)
  • C.U.I. sediu secundar
  • certificat constatator de la Registru comertului;

In situatia in care detineti casa de marcat, va trebui sa faceti si demersurile necesare pentru inregistrarea dezinstalarii casei de marcat de la adresa punctului de lucru inchis. In acest sens trebuie sa contactati firma de unde ati achizitionat casa de marcat.

Termenul de depunere a documentelor privind deschiderea /inchiderea punctului de lucru este de 30 de zile de la data infiintarii sau de la producerea modificarilor, la organul fiscal in a carui raza terioriala se afla punctul de lucru.

 

Sursa: www.contabilul.manager.ro

        Impreuna in lumea afacerilor