Autoritatea de management pentru Programul Operational Regional acorda o importanta deosebita informarii si publicitatii.
La nivelul publicului general, Regio beneficiază de o notorietate ridicată, în perioada derulării campaniei de informare (2014) remarcându-se un nivel mai ridicat al acesteia comparativ cu anul 2015 (55% vs. 46%), lucru care demonstrează, pe de o parte, eficiența măsurării impactului acesteia la finalul campaniei, dar și efectul de remanență la aproape 6 luni de la încheierea acesteia.
Regio este asociat cu conceptul de finanțare europeană și cu cel de modernizare și dezvoltare a României. Mai mult de jumătate dintre respondenți menționează ca principalele beneficii ale implementării Regio 2014-2020: asfaltarea drumurilor, rețele de apă și canalizare, modernizarea spitalelor, reabilitarea școlilor și a clădirilor istorice, modernizarea centrelor orașelor și a parcurilor etc. Fidelitatea reproducerilor demonstrează efectul puternic al ilustrării prin imagini cheie a succesului proiectelor Regio.
Astfel, toate masurile de informare si publicitate realizate in conformitate cu Planul de comunicare POR 2007-2013 au fost evaluate prin studii sociologice calitative si cantitative, realizate de Institutul Roman de Evaluare si Strategie. Toate studiile detaliate, precum si o sinteza a acestora le gasiti aici.
Sursa: www.mdrap.ro