La editia de primavara a Targului de Turism al Romaniei sunt prezente companii din 15 tari: Albania, Bulgaria, Croatia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, Romania, Serbia, Spania, Turcia si Ungaria. Fata de editia de primavara 2015, anul acesta s-a inregistreaza o crestere de 15% a numarului tarilor participante.De asemenea, targul a reunit 285 de firme care participa in calitate de expozanti si co-expozanti, gradul de internationalizare fiind de 34%.
Promovarea turismului romanesc este, ca de fiecare data, o componenta importanta a targului. Transilvania a fost declarata destinatia anului 2016 de catre ghidul Lonely Planet, iar numeroase alte atractii din tara, precum Cascada Bigar, Salina Turda sau Transfagarasanul sunt nominalizate in diverse topuri din lume.
Nu mai exista niciun dubiu ca Romania este o destinatie de vacanta ce merita vizitata in aceasta vara! Organizatorii editiei de primavara a Targului de Turism si-au indreptat atentia catre iubitorii de vacante pe frumoasele meleaguri romanesti, punand la dispozitia vizitatorilor.oferte pentru calatorii in Maramures, Delta Dunarii, circuite la Manastirile din Moldova, la cetatile din Transilvania sau drumetii prin Apuseni.
Suprafata expozitionala ocupata este de peste 13.800 mp.
Dispunerea expozantilor la Targul de Turism in functie de Pavilioane este:
- C1 (agentii de turism, tour-operatori);
- C2 (agentii de turism, tour-operatori);
- C3 (organizatii si asociatii de turism regionale, organizatii si asociatii de turism nationale, oficii si administratii turistice locale, oficii si administratii regionale de turism – promovarea zonelor turistice din Romania);
- C4-C5 (agentii de turism, tour-operatori si organizatii si asociatii de turism internationale);
- C6 (agentii de turism, tour-operatori, organizatii si asociatii de turism internationale).
Mai multe informatii despre Targul de Turism al Romaniei gasiti pe site-ul: www.targuldeturism.ro