Atributii Comisii de lucru
|
|
Comisiile de lucru au urmatoarele atributii :
- analizeaza si dezbat situatia existenta privind problematica specifica a Comisiei si identifica problemele si necesitatile intreprinzatorilor;
- elaboreaza puncte de vedere, opinii si propuneri privind domeniul de activitate al Comisiei;
- inainteaza institutiilor abilitate, la cererea acestora sau din initiativa proprie, propuneri privind promovarea de proiecte de acte normative ori de modificari si completari ale legislatiei, pe domeniul sau de activitate;
- pun la dispozitia Guvernului si autoritătilor publice locale, judetene si centrale, precum si structurilor regionale informatii si opinii motivate asupra aspectelor ce privesc interesele specifice domeniului fiecarei Comisii;
- elaboreaza si actualizează strategia judeteană de dezvoltare a domeniului de activitate specific Comisiei.
Organizarea si coordonarea Comisiilor este asigurata de Presedintii Comisiilor de Lucru , iar gestionarea activitatii de organizare si functionare se realizeaza de catre Secretarii Comisiilor numiti de Presedintele Camerei din randul executivului.