De luna viitoare, toti comerciantii care emit bon fiscal vor fi obligati sa aiba in dotare aparate de marcat cu jurnal electronic. Obligativitatea a intrat in vigoare de la 1 septembrie 2018 pentru afacerile mari sau mijlocii, iar de la 1 noiembrie 2018, trebuie sa se supuna noilor norme si contribuabili mici. In aceste conditii, vechile case de marcat electronice fiscale cu rola jurnal trebuie inlocuite. In prezent, pe piata din Romania exista mai multe tipuri de case de marcat disponibile, programele CIEL fiind compatibile cu majoritatea dintre acestea.
Lista caselor de marcat compatibile cu programele CIEL: Datecs DP 25, Datecs DP 150, Datecs WP500, Datecs WP50, Datecs FP550T, Sapel, Activa Royal EJ, Eltrade, Euro-50T Mini, Elka, Partener 200/600, Incatex, Daisy, Euro 200TX.
Avantajele aduse de programul de gestiune CIEL prin interfata caselor de marcat sunt multiple. Astfel, poti vedea informatiile aditionale pe articole, poti adauga discount pe articol/articole sau direct pe valoarea bonului sau poti emite raportul zilnic informativ (raport X) sau intocmi raportul zilnic (raport Z). In plus, se poate depune/retrage numerar in/din casa de marcat, bonurile fiscale sunt transmise in format xml pentru a fi incarcat pe ANAF sau se poate emite o factura in baza alegerii unui bon fiscal. Alte operatiuni sunt intocmirea facturii pe ultimul bon fiscal, cautarea unor anumite articole pe baza codului de bare, introducerea CIF-ului si a agentului care efectueaza incasarea s.a.Casele de marcat cu jurnal electronic integrate in CIEL ERP sunt Datecs DP 25 si Daisy, insa pentru orice alt tip de casa de marcat cu jurnal electronic se poate asiguram implementarea. Cei interesati pot solicita acest lucru la numarul 021/9347 sau pe email la adresa: contact@ciel.ro.