Doi reputati specialisti internationali in domeniul targurilor considera ca manifestarile expozitionale reale vor rămâne si in viitor o parte vitală a modului în care socializăm și facem afaceri, dar nu vor fi la fel.
Intr-o postare pe blogul Asociatiei Globale a Industriei de Expozitii – UFI, Mike Rusbridge, fostul director general al Reed Exhibitions, al doilea organizator mondial de targuri si Nick Forster, fost director comercial al aceleasi societati argumenteaza ca industria trebuie să aibă o abordare standard unificată în ceea ce privește igiena și distanțarea socială, care va fi în vigoare pentru fiecare eveniment in parte.
Unele manifestari expozitionale care se refera la sectoarele cele mai afectate vor trebui reproiectate radical pentru a supravietui, altele (precum cele legate de domeniul medical) vor cunoaste o dezvoltare semnificativa.
În ceea ce privește subiectul digital, comunicațiile tocmai s-au mutat online. Evenimentele vor trebui să fie convingătoare și atractive pentru ca vizitatorii să participe. La fel ca în cazul retailului, toți vom avea nevoie de elementul online, precum și de face – to – face, pentru afacerea noastră, precizeaza cei doi experti.
De asemenea se recomanda ca expozitiile prevazute in acest an in prima parte si reprogramate in semestrul al doilea, sa se desfasoare in perioadele traditionale din prima parte a anului viitor, pentru a nu aglomera un semestru doi si asa foarte incarcat, reducand si mai mult perioadele dintre targuri, si crescand numarul de calatorii in timp scurt al oamenilor de afaceri care doresc sa fie prezenti la expozitiile din domeniul lor.
Ar trebui să avem încredere în nevoia persistentă de a ne intalni fata in fata și, prin urmare, în viitorul industriei noastre. Cu toate acestea, industria noastră va arăta diferit și va trebui să acționeze diferit, incheie cei doi specialisti.