Primul pas în implementarea sistemului de management al calitatii in cadrul firmei il constituie formarea unui auditor intern în domeniul calitatii, a carui rol este de a evalua acţiunile corective necesare pentru eliminarea neconformităţilor produselor / serviciilor şi proceselor firmei şi de a realiza propuneri de îmbunătăţire a calităţii acestora.
In acest sens, Scoala de Comert si Industrie sprijina firmele care intentioneaza sa imbunatateasca calitatea produselor si serviciilor pe care le ofera, prin formarea personalului intern în vederea obţinerii competenţelor necesare pentru implementarea şi certificarea sistemului ISO, în conformitate cu standardele europene.
Cursul este interactiv, bazat pe exerciţii, ateliere de lucru şi studii de caz astfel încât să se asigure o pregătire practică de specialitate pentru viitorii auditori in domeniul calitati.
Tematica programului de instruire cuprinde:
- Implementarea sistemului de management al calităţii conform cerinţelor ISO 9001:2008;
- Realizarea auditului intern – pregătirea auditului, întrebări de audit, liste de verificare, analiza preliminară, planului de audit;
- Identificarea şi formularea neconformităţilor;
- Rezultatele auditului şi acţiuni corective.
Pentru informatii si detalii suplimentare va stam la dispozitie la Scoala de Comert si Industrie Bacau, tel: 0234/518.536, fax: 0234/571.070, e-mail: office@sscbacau.ro, manager curs: Anamaria DIMANCIA, tel: 0748.886.424.