Home
Judetul Bacau
Linkuri utile
Despre noi
Membri
Proiecte
Parteneri
Comisii de lucru
Agentii
Birouri
Reprezentante
Media
Publicatii
Contact
Home » oferta loc

Angajăm



1. Șef Birou Financiar Contabilitate, Resurse Umane, Salarizare

2. Contabil

  • Studii superioare în domeniul financiar – contabilitate;
  • Cunoaşterea softului de contabilitate WinMentor;
  • Cunoștințe privind operarea în REVISAL;
  • Cunoştinte de legislaţia muncii;
  • Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
  • Experiență în profesie de minim 5 ani;
  • Calificarea de expert contabil constituie un avantaj.

3. Șef Birou T.I.C.

  • Absolvent de studii superioare de specialitate;
  • Cunoștinţe de reţelistică (LAN, WAN, WLAN, intranet);
  • Cunostinte tehnice pentru depanare echipamente IT& C;
  • Cunoştinţe instalare software şi aplicatii (sisteme de operare Windows, Linux, McOs);
  • Cunoştinţe administrare servere (configurare useri, configurare conturi email etc.);
  • Cunoștinţe în folosirea şi dezvoltarea unuia sau mai multor CMS-uri (WordPress, Joomla, Drupal, Magento, etc.);
  • Cunoștinţe mediul de programare PHP5 (programare OOP) și lucrul cu un framework modern;
  • Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
  • Flexibilitate, orientare către client şi rezultate.

4. Programator web

  • Absolvent de studii superioare de specialitate;
  • Cunoștinţe mediul de programare PHP5 (programare OOP) și lucrul cu un framework modern;
  • Cunoștinţe bune în JavaScript, jQuery, HTML5, CSS3, Bootstrap, mySQL, Postgresql sau Oracle;
  • Cunoștinţe în folosirea şi dezvoltarea unuia sau mai multor CMS-uri (WordPress, Joomla, Drupal, Magento, etc.);
  • Cunoştinţele de Linux, NodeJS, AngularJS, SEO reprezintă un avantaj;
  • Capacitate crescută de analiză şi sinteză;
  • Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
  • Flexibilitate, orientare către client şi rezultate.

5. Referenţi pentru Bacău, Oneşti şi Moineşti

  • Absolvenţi de studii superioare;
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Windows, Internet);
  • Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;
  • Abilităţi de organizare evenimente;
  • Abilităţi de vânzare de produse/servicii;
  • Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
  • Flexibilitate, orientare către client şi rezultate.

Persoanele interesate sunt rugate sa transmita CV cu fotografie la e-mail: office@ccibc.ro, sau la sediul CCI Bacau din str. Libertatii nr. 1, Bacau.

Relatii suplimentare se pot obtine la nr. tel. mobil: 0748.886.428

 

        Impreuna in lumea afacerilor